18 oktober 2013

Sågad vid fotknölarna...

...och det gör faktiskt ont!
För en tid sedan var jag på anställningsintervju på socialtjänsten. Av 25 sökande fick jag och två andra komma på intervju. Jag fick inte jobbet, med motiveringen att den de anställde hade mer erfarenhet. Det köper jag fullt ut!
Igår var jag på min andra intervju. Det var en gruppintervju på Mc Donalds som jag tyckte gick bra och dessutom var trevlig. Men så i dag fick jag en fet smäll när jag kollade min mail. De hade tackat nej till mig 20minuter in i intervjun. Jag var alltså fortfarande på plats när de via mail tackar för min medverkan. Känns ju inte alls roligt! Vad var det som var så förskräkligt med mig så de behövde tacka nej på en gång, och inte hade stake att göra det öga mot öga??? Jag blev faktiskt ledsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar