20 oktober 2013

Mycket, bara för att jag ligger efter

I dag hade vi en lugn, lång morgon. Jag gjorde inget vettigt alls förens Elene med både barn och syster, även hon med barn, kom vid kl.13. Deras barn skulle få provrida lilla bruna Pigge som Tullan rider ibland. Vi pysslade med båda Piggarna och alla barnen fick åtminstone prova på att sitta och åka häst några meter.
Därefter var det mat hos mormor och morfar och Sophia och Emil var också där. Mattias som inte har varit i stugan sedan förra helgen kom med förslaget att vi alla skulle ta fikat uppe i stugan istället. Det var alla med på och vi fick en mysig stund i stugan med tända ljus och sprakande brasa medans det blev mörkt ute.
Men nog om i dag, igår när vi var i Örebro hann vi faktiskt md att köpa mig en dator. Alltså fattar ni? Jag har en egen dator!!! Aldrig kunde väl jag tro att jag skulle vara sååå glad över en teknisk pryl. Och kanske det inte är just datorn som jag är så lycklig över, utan alla saker jag nu kan göra med den!?!! Som till exempel lägga upp bilder här på bloggen. Och det tänker jag göra nu! Jag ligger liksom lite efter med bilder så nu kan det bli lite bombningar en tid framöver... Jag börjar med en höstbomb.
Våran vackra gård vid vägens slut!
Valter och Calle umgås.
Tullan på älsklings gungan 
Jag njuter av platsen!
Lövsamlande för fönsterdekorationer.

 Våran vackra vovve!

 
Utsikt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar