4 mars 2011


Löpgalna brorsan med sin nästan lika tokiga sambo.

I går var jag och firade lillebror på hans 31 års dag. Det var mycket trevligt och vi bjöds på en härlig vegetarisk lassagne. Brorsan med sambo berättade att de på måndag ska åka till cypern. Å, vad härligt tänkte jag för mig själv som känner mig blek och glåmig och längtar enormt efter lite värme. Längtan blir ju inte mindre när en god vän nyss kommit hem från 2 härliga veckor i Sri Lanka.
Men sen gick avundsjukan över ganska fort när jag fick veta att anledningen till att de ska åka till Cypern är för att löpträna. Underlaget i Sverige är inte det bästa för löpning just nu så då kan man ju åka utomlands och kuta :0
Nej vet ni vad, då stannar jag hellre hemma och tar det lugnt och väntar på att våren kommer hit ist! Men jag önskar samtidigt bror och Sanna medvind på sina cypriotiska löpträningar då det ska blåsa en del där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar