22 mars 2011

7 hela timmar :D

Snacka om lyx! Jag har sovit 7 hela timmar i ett streck. Inga ungar som skriker, ingen man som snarkar, inga toalettbesök och inte heller har jag ändrat ställning under dessa timmar. Jag kan inte minnas när det inträffade senast...
Det är bara en sån skön känsla, att veta att man faktiskt har sovit :)
Att jag inte vänt mig på dessa timmar måste ju innebära att kroppen återhämtat sig från fallet jag gjorde förra veckan. Och hur jag klarat 7 timmar utan att besöka en toalett är ju också helt fantastiskt!
Jag besökte toaletten en sista gång och stängde sedan av tvn efter de lokala nyheterna 22:30. Sen vaknade jag 05:47 av att gubben stressad undrade om jag tagit hans bilnyckel. Om han inte väckt mig vet jag inte när jag hade vaknat, för dottern som brukar komma och tvinga upp en vid 06 - 06:30 låg fortfarande och sov vid kl 07:00 och jag var tvungen att väcka henne för at hinna till dagis. Men jag är ändå såååå nöjd med mina 7 timmar... tänk 7 timmar :)

2 kommentarer:

  1. Varför väcka henne? Tänk va skönt att bara slappa istället! :)

    SvaraRadera
  2. I och för sig, men hon gillar dagis så mycket och är där så få timmar. Därför brukar jag, de dagar som vi inte har planerat in någon resa eller så, försöka se till så hon får vara där så mycket som möjligt.

    SvaraRadera