16 mars 2011

Gårdagen - en härlig vårdag



Nu går det inte längre att undgå, våren är på ingång! Solen börjar värma - så härligt!


Gårdagen tillbringade jag tillsammans med dottern då hon varit febrig och hostig i några dagar. I går var hon feberfri men inte riktigt redo för dagis. Vi tog oss en tripp till stallet och mockade alla boxar. Till och med stallet får ett lite annat utseende nu när solen tränger sig in genom rutorna som inte längre är frostfyllda. Här ses tre av stallets fyra boxar. Hästarna som jag egentligen tänkt fotografera stod längst ner i hagen och solade och var inte alls sugna på att komma för att hamna på mina bilder.


Efter stallet for vi vidare till Ann. Där blev vi bjudna på hemmagjorda köttbullar - mums!!! jag hade dagen (tisdagen) till ära köpt med semlor som vi sedan fortsatte att gotta oss med. När vi hade gödit oss ordentligt tog vi en promenad ut till hagen och hennes tre hästar. Lillan fick sitta på "mammahästen" och blev överlycklig. Tyvärr fick jag inte med kameran ut i hagen och kunde föreviga det, så jag lägger ut en bild på Ann som mockar ist.

2 kommentarer:

  1. Tack för den du!
    Jag antar att du la in den absolut bästa bilden på mig..! *muttrar* ;)
    Kom gärna ut och "stör" mig igen någon dag!
    kram

    SvaraRadera
  2. Visst var det den bästa bilden :) Och självklart kommer jag gärna och "stör" dig igen!

    SvaraRadera