14 april 2011

Sökt kurser :D


I morgon är sista dagen, mina vänner, att söka kurser och program till hösten! Jag skickade in mina ansökningar igår :)
Gubben blev rasande och tyckte att jag ska väl ta hand om våra barn och min häst, det räcker väl?!!!! Han tyckte att jag bara skapar mig en massa stress.
Men det vet man ju aldrig. Jag kanske har massor med tid, och vad är inte roligare och mer givande än att skaffa sig lite kunskap :) Det är ju faktiskt gruvligt givande att plugga. Sen var det lite synd att just den kusr jag kikat på sedan i höstas inte går att läsa förrens till våren :( men jag hittade några andra som får duga tills dess :D

2 kommentarer:

  1. ska kanske söka in till folkhögskolan :)

    SvaraRadera
  2. Tycker jag låter som en bra idé :) Man kan ju alltid söka och sen får man se hur situationen ser ut när det är dax att börja. Sen är det ju sååå kul att plugga :D

    SvaraRadera