6 april 2011

Ingen Idol-bror

Idolresan hann inte börja innan den var slut för bror min. Och lika glad är jag för det, och jag tror att det inte tog så hårt på Jonas heller. Jag citerar hans blogg den dagen han överaskats av tv-teamet: "Jag har alltid varit skeptisk till detta kommersiella monster som är idol och sett det som en sell-out att söka. Men jag antar att jag nu är en officiell media-hora för att jag svalde stoltheten och sa ja till att träffa juryn…"
När han sedan har fått lämna åter guldbiljetten skriver han: "Min insats inför idol-juryn räckte inte riktigt men värt att poängtera är att jag är väldigt nöjd ändå att jag fick förtroendet och den bekräftelse som kom med det."
Han är klok min bror och tar det på rätt sätt. Dessutom blev han uttagen som musikalartist efter en audition i söndags. Första föreställningen hålls i höst så han har nog att göra ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar