14 april 2011

Preggo pucko


Man, eller iaf jag blir som i nån konstig bubbla mot slutet av graviditeten. Blir det sedan som sist så kommer detta bara bli värre när barnet tittat ut.
Bubblan innebär att jag har enormt svårt att fokusera och samla tankar. Mitt fokus ligger omedvetet oftast på just mig själv :/ Låter lite vrickat men så är det.
Träffade för några dagar sedan en kvinna jag inte träffat på många år. Vi hade häst i samma stall för ca 10år sedan. Vi pratade en lång stund och det var mycket trevligt. När jag sedan var på väg hem och tänkte på vårat samtal så upptäckte jag att jag inte frågat NÅGOT om henne, hennes hästar, hennes liv - ingenting :0
Likaså när jag konverserar med vänner kan jag komma på mig själv att totalt vimsa in mig i knepigheter som jag inte förstår själv hur jag lyckats trasla till från en helt vanlig mening. Jag hör vad jag säger och undrar vad i all sin dag jag menade med det där :/
Dessutom glömmer jag viktiga saker när jag inte tänker klart. Här om dagen kom jag på att jag inte betalat stallhyran för april... Vi är i mitten på månaden nu... Lejde därför min stackars mamma att ta ut pengar och åka för att betala. Hon fick då passa på att betala maj också, för vem vet hur långt inne i bubblan jag är då :/
Så ni som har med mig att göra på ett eller annat sätt: Jag vet att jag är knasig, jag kan bara inte göra något åt det!

Nej, detta behöver lättas upp med lite musik!
http://www.youtube.com/watch?v=WB1IMcokzSk

2 kommentarer:

  1. Fast när vi träffas så känns det som om jag bara pratar om mitt..!
    Så bekymra dig inte för det.

    kram kram

    SvaraRadera
  2. Vet att du har sagt det Ann :) Det är ju bra att det kan vara så också.

    SvaraRadera