26 april 2011

Påsken i bilder

Påskkärring så klart!!!

Påskharen hade lämnat ett ägg med gott innehåll i trädgården

Zigge betar under popplarna

Meka med pappa i verkstaden hellre än pyssla med mamma i stallet

Tullan får sin första körlektion

Hela hästiga gänget

Renovering i källaren så klart

Såpbubblor hör våren till

En hel del slappande i trädgården

Liiite inne aktivitet - målning

Kom på hur man trampar och vill därefter bara cykla

Alla syskon samlade hos mor och far. Här tittas det på gammla bilder :)

Inför en av promenaderna

Besök av kusin

Heldag hos farmor

Vi hann också med ett 35årskalas, en grillkväll och mycket mer. En härlig påsk med andra ord :D

2 kommentarer:

  1. Ser otroligt härligt ut :)

    SvaraRadera
  2. Ja, påsken har varit härlig!!!
    Hade tänkt svänga förbi er med en grej i söndags kväll, men orkade inte. Sen möter jag Jimmy, som troligtvis har varit på Tempo och handlat. Hade hoppats att han skulle ha sett mig så jag kunde överlämna till honom, men han hade siktet inställt hemåt :) Och nåt nummer till honom har jag inte upptäckte jag...
    Så vi får ta det en annan gång!

    SvaraRadera