7 april 2011

Coca-Cola och glass


I går var planen att Elene och Elias skulle komma till oss efter att de babysimmat, men då jag hämtade lilla Tullan från dagis verkade hon inte alls kry.
Efter att hon gjort flera otrevliga toalettbesök och fått i sig 4 ärtor efter en halvtimmes försök att äta, lät jag henne ligga i soffan och titta på fem myror. Jag ringde Elene som valde att stanna hemma. Klokt gjort, för sen kom dom, spyorna!
Pappa fick i uppdrag av dottern att åka och köpa en rosa glasspinne efter att vi tjatat och tjatat på att hon skulle välja något, vad som helst,som hon ville äta.
De kom en gång till... på kvällen i pappas säng. Men nu verkar magbasiluskerna vara borta och hon är precis som vanligt - men hon vill fortfarande gärna dricka Coca-cola och äta glass :)

3 kommentarer:

  1. urs stackare :( hälsa till sjuklingen kramisar på er//Elin

    SvaraRadera
  2. Tack ungen min, ja det ska jag göra!
    Vi ses om några dagar :D

    SvaraRadera
  3. Stackars Tullan... och er...

    SvaraRadera