4 september 2014

Torsdag

Även om vädret är helt underbart och det fortfarande får att vara ute i både korta ärmar och ben så skvallrar ändå naturen om att hösten knackar med och mer intensivt på dörren. Då börjar jag tänka lite på det här med att sätta till värme i inredningen för att kompensera det kalla och kala ute. Trenden Soft Nordic verkar ju fortfarande vara huvudtrenden men känns inte så vinterbonad för mig.
 Mer höstigt och ombonat blir det ju med Vild Wood, denna vackra naturnära stil.
 Eller varför inte lite Raw Junction med sin industristil?
Jag är faktiskt inte så kräsen, jag kan tänka mig att ta lite av alla och blanda i en härlig kompott. För något trendigt designerhem har jag ju inte, tack och lov! Men lite kul med inredning tycker jag nog att det är... Kanske man någon gång tar sig till Formex?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar