12 september 2014

Sen lunch

Både i dag och igår blev det väldigt sen lunch. Men gårdagens sena kompenserade jag med att ta det härligt lugnt på en vacker plats för att gottgöra att jag väntat så länge med mat. Inte världens bästa mat och dryck kanske, men lugnet på bryggan i strålande sol vägde över så jag kände mig ändå väldigt nöjd med min sena lunch!
Och så lite musik så här i valtider för er som vet vad ni ska rösta på för att göra samhälle till en plats där vi alla trivs och mår bra, och inte känner att ni måste se alla debatter och utfrågningar som svämmar över våra tv-apparater just nu. Då kan ni kolla in denna musikvideo som lilla lillebrorsan dyker upp i lite här och där. Är det någon annan som känns bekant så kan det vara Jimmy Bölja som var huvudperson i ett avsnitt av hundra höjdare. https://www.youtube.com/watch?v=isw9M1QeV9Y&feature=youtu.be

Ha en skön freeeedag!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar