9 maj 2011

Möhippa för syster yster

Vi samlades och åkte i samlad trupp ut för att kidnappa syrran. Hon vart helt klart överaskad när vi kom. Det är ju trots allt ett tag kvar till själva bröllopet. Med snyggaste sportutstyrseln begav sig alla vältrimmade brudar till Bodaborg för en händelserik dag. Jag och Emma som har bullar i ugnen fick sköta matlagning och annat fix på hemma plan.

Ingen rast och ingen ro blev det för oss som var hemma. Strax innan ett glatt men trött gäng kom tillbaka från ett härligt äventyr i Karlskoga fick vi tjockisar äntligen en liten stund att slå ner våra rumpor på en stol. Det var välbehövligt kan jag säga!!!
Några av oss som var med


Syrran fick sedan en välbehövlig dusch och en härlig massage...

...sen gjorde vi henne vacker igen!

Kvällen fortsatte med trerätters, paket öppnande, tipspromenad, gissningslekar, målarstund, en hel del skratt och mycket mer :)
Jag ringde dock efter skjuts hem vid 23tiden då jag var nära en sömnkolaps. Snacks, spel och cruising som stod på övrigas lista fanns inte med på min...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar