14 maj 2015

Valters dag!

Valter har äntligen fyllt 4 år. Som han har längtat och väntat! 


Här visar han stolt upp sin "racerbilstårta" som han så fint har dekorerat själv.

Eftersom storesyrran också snart fyller, och då ska ha kalas, ville Valter också gärna ha kalas. Så ett litet kompiskalas fick det bli. Med kompis, tårta, lek både inne och ute. Och så skattjakt såklart!
Den efterlängtade födelsedagen avslutades med lite hästmys. När Valter sa "Mamma jag vill följa med för jag älskar hästar" Då var saken självklar när jag skulle åka för att ta in hästarna och det egentligen var dags för sängen.


Innan Valter somnade ikväll frågade jag honom om hans födelsedag hade varit bra. Ja! svarade han övertygat och frågade sen, "Är jag 4 år nu mamma?" Han rös gott av mitt svar och somnade sen med några presenter i sängen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar