5 maj 2015

Roligt med hälsningar

För en tid sedan sålde jag mitt hästsläp. Det var grymt mycket folk som ringde, mailade och smsade. Men Anna från Mora var först på plats. Och hon tog även med sig det hem. Nu har jag fått en hälsning från henne och hästen Robin, som ger släpet mycket väl godkänt.
Robin är en val på 8 år som tävlar hoppning. Se så nöjd han ser ut i fina släpet!
Det är så roligt när folk skickar hälsningar. Och bilden här nedan har ju inget med släpet att göra, men väcker ju en del härliga känslor måste jag säga. I förlängningen så blir det lite med släpet å göra i alla fall, eftersom jag när jag såg bilden tänkte att: Å vad härligt att rida på en sandstrand, varför sålde jag släpet? Jag vill ju ha häst! Jag vill också galoppera på sandstrand!
Så tack Anna från Mora för hälsningen. Hör av dig om släpet är till salu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar