29 januari 2014

Aldrig nöjd

I dag var det Mattias tur att vara hemma. Så värst sjuk vet jag inte om Tullan var men hon får ju inte gå till dagis förrän tidigast 48 timmar efter sista kräkan.
I går kände jag att det var jobbigt att vara hemma när jag egentligen borde vara på mitt nya jobb. I dag däremot var det jobbigt att åka till jobbet när alla andra var hemma. Att man aldrig är nöjd...
Det som var fint var dock att när jag kom hem från jobbet så var Mattias och småttingarna färdiga för att åka ut till stugan. Och då var det ju inte mörkt heller, som det brukar vara när Mattias kommer hem. Så i dag hann vi åka pulka ca 30-40 min innan det vid halv 5 började skymma och vi åkte hem.
Det är verkligen härligt när det blir ljusare och ljusare på kvällarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar