8 oktober 2011

Sadelprovning

Då hela vårat garage är mer eller mindre fullt av hästprylar och jag inte längre äger någon häst, har jag bestämt mig för att börja röja i röran. Så i dag packade jag bilen full med sadlar och begav mig ut till Lobelia som är i behov av en sadel. Nu turas hon och Josefine om om en sadel, vilket inte är optimalt när båda hästarna ska ridas samtidigt. En av sadlarna tyckte vi passade riktigt hyfsat så Linda fick ha den på prov i några dagar. Självklart blev det en liten ridtur när man ändå var där :)
Men så kallades det på mig hemifrån. Så då tog sig syrran och Linda en härlig tur tillsammans när de hade varsin sadel att sitta i :) Jag ska inte sticka under stolen att jag var lite avis när jag såg hästarnas bakar vicka iväg och Sophia och Linda småprata när det försvann i solen efter den höstsprakande skogsvägen... Jaja, vad är väl en bal på slottet...

2 kommentarer:

  1. Granswed ska ha stort hästloppis i sitt ridhus 29 oktober där du kan sälja prylar om du vill! Kram/Linda

    SvaraRadera
  2. Kanonbra!!! Det ska jag boka in. Tack kära du :)

    SvaraRadera