6 oktober 2011

Objudna gäster

Ok, nu är det inte roligt längre! Mitt hem har invaderats av 2473st objudna gäster. Till en början var de inte så många, kanske 256st, men jag misstänker att de har mass-förökat sig. Vad jag än gör så tycks de bara bli fler och fler. Så jag tänkte kasta ut en fråga till er, mina kära vänner, som de flesta också är obotliga djurvänner. Kanske det är någon av er som vill överta mina bananflugor? Jag kan varmt rekommendera dem för uppfödning och export.
Bananflugorna bortskänkes p.g.a. mitt bristande intresse. Är du intresserad får du gärna komma så fort som möjligt och hämta dina nya djur. Just nu har jag även ett specialerbjudande.Kom innan kvällen så står jag för förvaringsburkar.
Förövrigt är dessa bananflugor ofarliga och billiga, rent ut sagt gratis i drift.
Först till kvarn!!!

1 kommentar: