10 juni 2015

Mysfortsättning

I fredags var det fredags mys, men sen körde jag liksom bara på med mys efter det. I lördags åkte vi på kalas hos barnens kusin Natalie. Där lekte barnen och roade sig så de var nöjda och glada på kvällskvisten. Perfekt när Mattias skulle ha dem själv för att jag skulle fortsätta mitt helgmys. Nu var det Emma som bjöd in till middag som tack för att jag och några till hjälpte henne att flytta. Det blev plankstek, alkoholhaltiga drycker och även utgång på senare delen av kvällen/natten. På söndagen träffade vi Ann och Magnus, om än en kortis, men lite är ju bättre än ingenting alls!
Men inte ska man låta mys hindra en bara för att det är vardag?! Nej! Jag har liksom fortsatt ytterligare och tog en lång härlig promenad och tillhörande samtal med min vän Anette och igår kväll drog jag och Ulrika ner på "the big town" för en fika. Inte illa pinkat för att vara jag...
Men det är inte slut där. Ikväll blir det after work!
Emellan allt umgåsmys så har jag också hunnit med att mysjobba och hängmysa uppe vid stugan.
Här har vi det bra!
Jag myser på!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar