3 december 2013

Välkommen December

Sista månaden på året! Kan ni tänka Er!?
Nu rör det sig mycket i mitt huvud. Tankar om allt möjligt avancerat, obegripligt och totalt onödigt livsviktigt. Så mycket att jag inte kan gå in närmare på det i text utan att det blir så där grötigt och säkerligen oförståeligt. Så jag visar lite fina inspirationsbilder istället. Jag vill dock påpeka att jag inte alls är något kunnig inom inredning och trender. Jag bara tycker ändå ;)
Uuunderbart vackert kakel! Bruunt! Mumma!!! 
 Läcker hall trots att den är för kal och kall för min smak, men i rummet till höger ses ett brunt trägolv och inredning som skvallrar om smak och intelligens, om du frågar mig.
 Tänk om man vågade så här mycket färg... Men i detta industriella källarrum krävs det!
 Och så en vägg av böcker! Mumma det också. Det skulle jag vilja ha hemma hos mig. Självklart ska det vara böcker jag har läst, gillar och lånar ut!
Här är det också fint färgglatt för att väga upp det kalla vita. Men jag är för feg för så många olika, tyvärr!

Bilderna kommer från Hemnets inspirationsbilder.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar