30 december 2013

Under tiden jag väntar

I går var vi hos Elene, Jimmy, Elias och Livia. Mia och Gustav var också där. Så ni förstår att vi hade det fint! Men bättre kunde det tydligen bli! Mia pratar om någon julklapp, och vips är vi bjudna på bröllop. Det var den bästa julklappen! Lindha bölade må ni tro!
I morgon är det födelsedag. Får se om jag får någon extra fin present också. För att knipa till nästa år tycker jag inte att hon ska behöva... Nu är jag villig att dela födelsedag med ytterligare en! Så kom nu då...

2 kommentarer:

  1. Åh så spännande! Hoppas det blie en nyårbebis! Grattis till dig Lindha, min fina, kloka vän!

    SvaraRadera
  2. Camilla! Nu är vi en till som firar födelsedag den sista dagen på året. Och tjejer är vi hela bunten :) Tack för dina fina ord!

    SvaraRadera