16 september 2013

Telefon strul

Plötsligt har min telefon blivit totalt uppdaterad. Vilket i och för sig är bra, men det innebar även att nummer och annat viktigt liksom bara försvann. Som till exempel min inloggning till Bloggen. Jag kan inte använda min telefon till att blogga och de tre datorer vi har hemma är ju mer eller mindre trasiga. En går inte alls att använda. En annan kan man använda om man på övervåningen kopplar den till tvn (vilket jag inte är så haj på. Kablar hit och dit). Den tredje kan man använda om man kopplar den till tvn och lånar husets enda mus - Johans dyrbara specialdesignade mus...
Ja ni förstår att det just nu är lite bökigt för mig att blogga. Jag hoppas att jag hittar på någon snart som kan hjälpa mig med det. För det kändes som om jag hade fått upp farten på inläggen...

På återseende....snart hoppas jag!

Äntligen får vi tända vackra lampor i höstmörkret :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar