19 augusti 2014

Bilder med ny tel

Härom dagen köpte jag en ny telefon. Så ni som brukar ringa till mig slipper med jämna mellanrum höra mig säga: Nu hör inte jag dig, men du hör säkert mig, hallå, hallå... Inte nog med att jag kan prata hela samtal utan avbrott, jag kan även ta lite bättre bilder och dessutom pimpa dem med lite lull-lull. Kul!

Efter telefoninköpet åkte vi och umgicks med stora tjejen, Elin med familj, fikade, lekte, pratade...

...och pillade på våra telefoner.

Idag har jag varit i Köping på mitt gamla jobb. Lämnat telefon, fixat sista med dator och lite sånt. Jag tog en bild från min plats på kontoret. Christina och Mona-Lisa rymde dock snabbt när jag tog fram kameran.
Sedan rymde vi alla tre till det fina och trevliga stället Skeppshandelnsstenungsbageri där vi åt och hade trevligt innan det var dags för oss att åka åt skilda håll.
Och jag vill verkligen tipsa om detta ställe som gör allt från grunden med närproducerade varor. Det är äkta och det är gott. Har ni vägarna förbi, titta in på mat eller kanske en fika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar