7 augusti 2013

Lite bilder från semestern 2013

Semestern 2013 har varit ovanligt lugn. Men så köpte vi ju oss stans mest rofyllda ställe lagom till semestern också ;)

Det är med de här godingarna jag tillbringat juli månad. Johan har varit hos sin mamma på semester.
Två trötta kusiner en sommardag hos mormor och morfar/ farmor och farfar.
Ute på landet finns det så mycket att göra. Som att fånga grodor...
...gunga lian...
kolla in coola fordon...
skörda sin egen potatis, och äta den förståss - mums!!!
Men så behöver man ta hand om stället i stan också. Mattias såg till så vi fick tak över huvudet.
Valter lärde sig att både göra det ena och det andra på toaletten under semestern :)
Jag och Tullan tog ett dygn i Stockholm och tittade på teater med tant Hannah som huvudperson.
Sysslingarna Simon och Alec tog väl hand om lilla Tullan som kanske hade lite för roligt i storstan eftersom hon berättade för mig att hon vill bo i Stockholm... :/
Väl hemma igen blev det mys med pappa och lillebror. Och visst är borta bra, men hemma det är bäst, eller hur Tullan?!...
Så i måndags var det dax för Mattias att återvända till arbetet. Jag och barnen tog bilen till Linde och badare i Mias och Gustavs pool och...
käkade gott med Elene, Jimmy och Elias på Lindes godaste restaurang, Wok house!
Så i tisdags var det dagispremier. Så det har väntats!!! Jag lämnade en mycket förväntansfull tjej och en glad kille på dagis både i går och i dag. Skönt med lite ensamtid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar