4 augusti 2013

Åter

Jag är tillbaka efter en väldigt lugn och skön semester ute vid vårt lilla torp. I morgon börjar Mattias jobba och snart drar också skola och dagis igång.
Jag har inte brytt mig om att blogga, utan valt att bara vara och njut av stunden. Men jag kommer så småningom att berätta lite om semestern så jag kan gå tillbaka och minnas. Men nu ska jag berätta om något annat som jag också kan behöva gå tillbaka och minnas. Något inte fullt lika ljuvligt som semester.
Fylla!
Jag var full igår. För full! Så där opassande och osmakligt full. Dessutom var det på en kär väns 40 årsfest. Så nu ligger jag här med en förtjänt bakfylle ångest, vilket inte alls är så trevligt. Den känslan kan man påminna sig om ibland. För även om jag inte alls dricker så ofta eller huvudlöst brukar häva i mig allt drickbart som ställs framför näsan på mig, så händer det, uppenbarligen, och då mår man inte så bra. Kom ihåg det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar