15 mars 2013

Måste väl klassas som riktigt bra?!!

Dagen i dag! Jobbade mina 4 fredagstimmar. Arbetsdagen innefattade bland annat en gåva i form av en chockladkartong från vår nya kollega Malin eftersom hon tyckte att vi, Camilla, Sandra och jag tagit emot henne så bra.

Väl hemma från en, precis som de flesta andra, bra och rolig arbetsdag, åkte Mattias och jag med ungarna till badhuset. Där provade vi både plaskdamm, barnpool, bastu, bubbelpool och rutchkana. Något våra barn inte är bortskämda med...

Men det är inte nog med det. Tarja tog med mig på en ridtur i solnedgången. Kallt men vackert och som balsam för själen! I dag fick jag prova lilla fuxen, Shalinka, som jag inte ridit tidigare. Lite ovant att rida ponny, men hon var trevlig så det gör jag gärna igen.

Inte kan man begära så mycket mer av en bra vardag?!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar