27 november 2011

Mozart och Beethoven

Förra helgen var jag på musikalspex i Linköping. Min yngsta lillebror spelade Beethoven och gjorde några underbara solonummer. Här sjunger han om hans olyckliga kärlek till sin Kristina http://www.youtube.com/watch?v=XzbJa6v2vAI&feature=colike och här med http://www.youtube.com/watch?v=_6ExrUXbXcA&feature=colike Jag lämnade man och barn hemma och fick skjuts av mamma. Trots att vi fick punktering och jag fick mjölkstockning, så var det såå värt det. Att uppleva detta live va inte illa vill jag lova!!! Det var jag inte ensam om att tycka, då brorsan fick stående ovationer efter ett av sina solonummer :)
Jonas i halvlek. Inte så vacker på nära håll med scensminket...

2 kommentarer:

  1. ååå vad jag önskar att jag hade kunnat följa med. Han är ju så otroligt duktig på att sjunga!

    SvaraRadera
  2. Ja, han var så bra att en i publiken hörde av sig ang. ett företagsjubileum. Så trots att Holgerspexet är slut, så har Jonas fullt upp med att skriva text och musik till det evenemanget. Å nu får han betalt för att göra det :D

    SvaraRadera