3 november 2011

Fortfarande egoistisk...

Jag åkte och tittade på Bosse och hans matte Sara när det tränade för ett tag sedan. Och för snart en vecka sedan var jag och red Bosse. Han var, precis som han verkade, en mycket trevlig häst att pyssla med och även att rida. Hans matte Sara var supertrevlig och vi såg väldigt lika på hästar och ridning. Men, så kommer då detta MEN. Hur gärna jag än skulle vilja att Bosse var det jag sökte, så var han inte det. För det var ju inte en snäll och trevlig häst med en go matte jag sökte. Utan främst en häst som kan hjälpa mig att utvecklas ridmässigt. Det kan inte Bosse :( Så jag vände och vred på det hela i några dagar, men slutsatsen blev det samma varje gång. Så jag fick ringa ett jobbigt samtal till någon jag väldigt gärna hade hjälpt...

2 kommentarer:

  1. Ja det var synd att det inte blev du som hjälpte till =) Men jag hoppas vi båda hittar det vi söker till slut. Kram Sara

    SvaraRadera