27 november 2011

Lite av varje-eftersom det just nu är lite glest mellan inläggen

Tullan har verkligen fattat tycke för att skapa. Här är hon i full gång med att måla en tavla.
Valter gillar allt som går att äta. Å det syns :)
Här om morgonen utnämnde Tullan honom till prinsessa. Ja, han är en riktig matprinsessa!
Tullan skulle jag mer kalla troll.
För ett tag sedan var vi och lekte med Melker och Emil. Full rulle var det, inne som ute. Men en bild på kusinerna lyckades jag få när jag och Nadia tvingat upp dem i soffan :)
Äldst och yngst
Ridit har jag också hunnit med att göra. Trots att knät krånglade så kunde jag inte motstå erbjudandet. Cardus är otroligt snäll, trevlig och kunnig :)
Mia och Elene var här på frukost för ett tag sedan.
Valter somnade mitt under ett samtal med Nalle, på Nalle :)
Hösten, som nu är förbi, är ju så härlig. Så vi tar ett gäng höstiga bilder och myser

2 kommentarer:

  1. Cardus tycker att du är rolig också så du får gärna låna honom igen. Kram

    SvaraRadera