15 juli 2011

När det inte är som det borde vara...

...problemfritt! Okej, vems liv är problemfritt, inte någons antar jag!?
Men ibland är det så att trots alla förutsättningar för at ha det riktgt bra, och ett ständigt positivt tänk, så finns det vissa saker som inte går att vifta bort. Ett dåligt samvete! Det ligger där och gnager trots att allt verkar så bra. Just nu har det dåliga samvetet jag haft en tid slutat gnaga utan börjat dunka och slå. Och visst vet jag att det så småningom kommer att bli bra, på ett eller annat sätt... Men jag måste agera på något sätt, och det skrämmer mig. Det skrämmer mig massor...

Kan inte solen bara få skina, bort med regnet och blåsten!

2 kommentarer:

  1. Många varma kramar. Finns här!//Linda

    SvaraRadera
  2. Tack Linda! Du är verkligen snäll <3 /Dova

    SvaraRadera