26 januari 2011

Psst...

Ok, jag måste erkänna en grej. Mest för att jag på så vis hoppas att det inte ska hända igen.
Det hela började faktiskt för flera dagar sedan. Jag kände ett sånt otroligt sötsug. Framåt kvällen kunde jag inte stå emot och tog en sked honung. Likaså dagen där på, och igår var jag på ljusparty hos min vän Sara som då bjöd på en supersmaskig sockerlängd. Jag lyckades vara en av få som tog 2 bitar... Inte nog med det, nej nu kommer det stora problemet. Sötsuget vill inte ge sig och i dag när jag var på väg till dagis liksom drogs jag till affären som ligger granne med dagis. Jag tänkte några gånger på vägen mot affären att: "Jag borde ju hämta dottern nu" och "Man får ju inte handla när man har barnet på dagis egentligen" men det hjälpte inte, för plötsligt var jag på väg från affären mot dagis med en godispåse värd 11.68 kr, väl gömd i jackfickan. Framme vid dagisporten stannade jag till och tuggade förbrilt i mig det jag på vägen moffat i mig :0

Hjälp! Snälla nån, vad är det jag har drabbats av? Jag känner mig grymt förvirrad och riktigt skamsen. Jag hoppas verkligen att detta är något snabbt övergående graviditetskrafs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar