22 mars 2010

Våren medför alltid en sån föllängtan!

Av någon underlig anledning får jag alltid en sådan längtan efter föl när solen börjar värma. Mina förutsättningar för att föda upp föl har ju radikalt förändrats då jag inte har några ston kvar, och dessutom har sålt hästgården. Men då jag vet vilket jobb det innebär att ha föl och jag valt att prioritera annat i mitt liv några år framåt glädjs jag över att ha vänner som väntar föl :)


På bilden är en av mina uppfödningar: Dovas Priority
Tyvärr rycktes Prio tragiskt ifrån oss -08

7 kommentarer:

  1. Jag gläds med! Fast det är ett tag kvar...

    SvaraRadera
  2. Den som väntar på något gott... vet du väl!

    SvaraRadera
  3. Ok, nu snackar vi inte gott som godisgott, Nej! Jag menar gott på ett nyttigare plan. Mysgott!

    SvaraRadera
  4. Ja visst :D Vi ska ju stötta varann i det här. Inga bullar!!! Men du får Elene för du är på ett helt annat plan! Och nu snackar vi inga flygplan...

    SvaraRadera
  5. tänker inte ens säga vad det blev... *dyster* och onsdag-torsdag ska jag till karlstad... = inga bra "hållaigendagar"... blir kul på fredag, kommer nog få skratta ivarjefall! (för att inte gråta) Men sen blir det andra bullar av! och då menar jag inte fika bullar! :)

    SvaraRadera
  6. bullar är gott!!! bullar i ugnen är också bra! man kanske skulle ta och baka lite bullar? det va länge sen :P
    morötter är förresten väldigt gott det med :D

    SvaraRadera