11 januari 2016

Då börjar allvaret

I morgon är det dags för kidsen att återvända till skola och dagis efter tre långa veckor av ledighet. Jag har ju inte varit ledig mer än tre dagar under jul och nyårshelgen, men det har varit skapligt lugnt på jobbet så det har nästan känts som långledigt för mig med.
Har man det så lugnt borde man ju kunna kasta in ett blogginlägg då och då tycker kanske du...?
Men för det mesta när det blir en liten lucka i pulkaåkandet eller stugmålande så sitter jag framför datorn av helt andra anledningar. 
Jag
tittar
hästar :)
För nu mina vänner börjar framtidsplanerna krypa närmare, och med dem insikten om att häst hemma snart kan bli verklighet igen.

Men igår tog jag en paus i hästletandet och kollade in 151 bilder och ett gäng filmer som Elene skickat till mig.
Här är några av de rumsrena exemplaren ;)
 Elene och jag - blond! Det var inte igår det!
 Tullan som bodde mer i stallet än huset på den tiden. Skapligt road bebis, desto gladare häst (O,Brian tror jag).
Och så the one and only, Zigge <3 p="">
Tack Elene för roliga bilder och många skratt ;)

Nu ska jag kurera mig, för lagom till skolstart får JAG feber och hosta....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar