19 november 2015

Fortsatt leverans

Jag kan inte på något vis säga att jag är besviken på November. Denna vanligtvis mööörka, råa, långa och urtråkiga månad har faktiskt överraskat mig enormt positivt.
De allra flesta dagar har bjudit på härlig sol och minimalt med regn.
Vi har hängt vid stugan massor hittills i November.
Här är två bilder från helgen som var. Ungarna leker i solen...
...och jag sitter mot husväggen och solar samtidigt som jag smider planer för trädgårdens utformning till våren/sommaren. Gott vill jag lova!!!
I dag bjöd November dessutom på lite annat gott. -Snö!
Gissa om ungarna var lyckliga när de i morse upptäckte att marken var täckt av ett vitt pudertäcke, och att det kom mer från himlen.

Vi har passerat mitten på denna månad och jag är fortfarande bara tacksam!
Nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar