6 november 2015

November levererar...

Hösten har ju varit härlig i år. Mycket sol och skapliga grader. Och likaså har november börjat.
 Jag tycker vanligtvis att november, tillsammans med december och januari är jobbiga och deprimerande månader då jag bara går och önskar mig någon annanstans. Klockomställningen är en stor bidragande orsak till det. Men i år har den där känslan inte infunnit sig än. Och det är ju superhärligt!  
Hittills har november levererat över förväntan på flera sätt.

Som här om kvällen när jag och Emma var ute på tjejkväll. Strosa runt i butiker, kollade in erbjudanden, gick tipspromenad, deltog i lite tävlingar och hade det allmänt trevligt tillsammans utan barn och utan stress. Nice värre!
I dag har jag fått använda mig av cykeln som färdmedel när jag besökt olika arbetsprövningsplatser. Det var ju inte självvalt, utan på grund av att bilen som pajade på motorvägen inte är hel än och Mattias behövde ta sig till Frövi för att jobba i dag. Men som ni kanske redan vet så gillar jag skarpt att cykla. Så jag har farit runt i stan på min gröna jobbarkompis i dag, upp och ner för Brattbergsbacken och känt mig väldigt nyttig och tillfreds (Syns kanske på cykelbilden jag bjuder på;) ).
Men inte nog med det, i en tävling jag deltog i under tjejkvällen, gick jag och vann. Så när jag farit färdigt på cykeln för dagen åkte jag till Hår och nagelcenter för att hämta mitt pris. En goodybag!
Med flera presentkort och härliga produkter. Så nu ska jag ta hand om mig själv lite extra. Flera produkter kommer från Maria Nila, som jag ganska nyss börjat använda. Så nu får jag prova på flera av deras godsaker. Bäst med dem är att de tillverkar alla produkter i Sverige, inga är testade på djur och de jobbar för att alla produkter ska vara 100% veganska. Tummen upp för det!
Så...
 ...jag hoppas på ett fortsatt härligt november!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar