23 november 2015

Helgen som var

Helgen som varit var helt fantastisk. Ett litet tunt snötäcke räckte för att lysa upp världen enormt.
Åka pulka, madrass och bob funkade den också för. Så helgen tillbringades en del tid vid stugan med diverse vintriga aktiviteter.
Dessutom hanns en del annat skoj med också.
Fredagen startade jag med en härlig lunch med kollegan och vännen Sandra.
Mattias åkte på taklagsfest i Linde så jag och barnen hade en härlig myskväll för oss själva.
Lördag drog jag till Köping på bokrelease för Tok klok bok som två vänner författat med åtta andra författare.
Sedan drog jag hemöver för att plocka upp familjen och vidare till Örebro där vi hade en umgåsas och pysselkväll med familjen Matsson.
Söndagen tillbringades även den i Örebro, men den här gången hos Mattias far, Roland som fyllt 70år.
En händelserik helg i november, en månad som än så länge inte gjort mig minsta besviken...  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar