8 september 2015

Hände det här mig?

Kan du känna igen känslan? När man är med om något som man efteråt nästan inte tror att det är sant.

På mitt jobb träffar jag många olika personer i olika situationer och även olika positioner.
I dag hände något märkligt på jobbet. Och det är i och för sig inte så ovanligt. Det konstiga var att det var från en person i en sån position att man inte räknar med det. (Förutfattade meningar som man har...)
Efteråt, när jag berättade om det för mina kollegor var det nästan så jag tyckte det lät så galet att jag ifrågasatte mig själv. Var det verkligen så det gick till??? Var det verkligen så hon sa??? Men ja, det var precis så galet som det lät. Och jag var faktiskt inte själv om att uppleva detta. Jag hade en deltagare med mig.
Märkliga saker händer ibland!
Jag sätter in lite bilder från helgens besök ute på Jädersbruksdagarna där jag och barnen var i söndags för att neutralisera det konstiga.
Tullan och Valter på en liten ångbåts tur.
Tullan fick agera cirkusartist för ett tag. 
När det var dags att åka hem fick vi traktorskjuts ända fram till bilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar