17 september 2015

Insyltad mot sin vilja

Känns som om det händer en hel del märkliga saker runt mig just nu. Nyss var det en galen situation som jag fick beskåda på jobbet.
Nu var det dags igen! Den här gången en konflikt mellan två mammor, som jag helt plötsligt hamnade i mitten av.
Som tur är så är ingen arg på mig, eller min dotter heller för den delen. Hon blev ju insyltad hon också... inte heller hon har något med saken att göra.
Vi hamnade liksom bara i mitten, som något slags bollplank från flera håll, utan förvarning.
Först ringer den ena och drar sin version - Sen den andra med sin. Sen kommer den andra hit och vill fråga ut Tullan om något hon inte sett. När det börjas prata om sjukhus och poliser så blir Tullan orolig.
Jag vill inte vara med i någon annans konflikt. Jag klarar mig gott på mina egna. Lika så min dotter.
Tack, men nej tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar