2 augusti 2015

Gott och sen blandat

Barnen hade nattgäster tills idag. Stasey och Casey ska åka tillbaka till Stockholm imorgon så vi kramade ur tiden med dem så gott vi kunde. Vid 11 körde jag dem till Lunger eftersom vi hade bokat bord i Kungsör vid 12. Nu var det inte ett matbord som ni kanske tror. Nej, jag och barnen tillsammans med Nettan, Tore och grabbarna njöt av det stora glasskalaset. Glassbuffe och smörgåstårta. Tullan frågade mig chockat när hon kom in till buffén om hon någonsin sett så mycket godis.

Efter att ha landat hemma i stan en sväng flydde vi till stugan och njöt av augustis andra fina dag. 
Här kommer lite bilder från idag. 





God söndagskväll kära vänner. Imorgon börjar min andra semestervecka. Och nu ska även mannen ta det lugnt och umgås med mig och barnen. Ser jag fram emot! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar