19 maj 2014

Full rulle - helger fortsätter

Jag blev riktigt förkyld under veckan. Febern kom och gick, men jag gick till jobbet ändå. Men på fredagen var jag bara helt urlakad och stannade hemma vilket var välbehövligt. Tyvärr kunde jag inte vila så länge eftersom det var TV-inspelning på fredag eftermiddag.
Så i strålande sol spelades en reklamsnutt in till lokal tv´n. Och hade det inte varit för febern hade jag ju mått riktigt gott av att solen äntligen hittat hit. Men när man är febrig är sol en pina...
Och har man bjudit folk att fira födelsedagsbarn en härlig sommardag så kan man inte avboka för lite feber och förkylning. Som tur var så blev jag faktiskt bättre under dagen. Det hade nog att göra med att jag fick umgås med släkt och goda vänner :) Vilken medicin!
Paketmorfar
Lite lek i vår... sandlåda...
Syrran med Ronja som blivit stora damen.
Vi fick till en bild med lite småkusiner.
En av presenterna, jordgubbsplantor som ungarna fick av Elias och Livia i lördags, tog vi med och planterade ute vid stugan i söndagskväll efter att jag spelat teater hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar