5 april 2010

Påsken har paserat

Då var denna härliga högtid och ledighet till enda.
Inom kristendomen firas påsken till minne av Jesus från Nasarets död och uppståndelse, men också Jesus tal, ett firande som varade en hel vecka. Denna vecka börjar med palmsöndagen, fortsätter med dymmelonsdagen, skärtorsdagen och långfredagen och avslutas med påskdagen. Bara så att ni vet :)
Jag börjar på mitt nya arbete i morgon och känner mig lite nervös. Hoppas jag kan sova i natt!!! Kan ju inte annat än att vara mig själv...
I dag annonserade jag om någon som kan rasta Berra under dagarna. Jag fick 2svar inom loppet av 2timmar, så jag hoppas att vi kan lösa det problemet skapligt snabbt.

2 kommentarer:

  1. Lycka till imorgon!
    Synd att vi inte bor närmare, då hade jag gärna haft Berra på dagarna!
    Det var ju synd att du inte var hemma så jag kunde hälsa på..! ;)

    SvaraRadera
  2. Ja visst! Berra hade trivts att tillbringa dagarna med dig!
    Ska försöka komma ihåg dig nästa gång :/ Lovar!!!

    SvaraRadera