7 april 2010

Mina första ärenden



Då har jag fått mina första ärenden på mitt nya jobb. Min plan är att hålla efter dem bättre än vad bilden visar.

I dag har Berras nya hundpromenerare varit på besök. Berra fattade tycke på en gång och det kändes mycket bra för mig med. Det verkade vara en okomplicerad människa med båda fötterna på jorden - precis vad vi sökte! Är jag dum om jag bestämmer mig innan jag träffat alla? Har ju hört att man inte ska ta första bästa, men om den första är den bästa.... Jag går på magkänsla, det får blir den första!

6 kommentarer:

  1. Härligt, då är du en såndär "sosstant" på riktigt, grattis :P
    Du kommer göra ett jätte bra jobb, det är jag helt övertygad om!
    Gå på magkänslan, den brukar stämma :)

    SvaraRadera
  2. När ska vi träffas? Saknar dig...

    SvaraRadera
  3. Tack Elene :-* <3
    Ann, klart ja fattar, ja känner ju ingen Amm!!! Ja du, vet inte alls när det bär av nästa gång. Ja, förutom ons nästa v, men då tittar vi på hus och vänder hem på en gång. Ska fundera på det!

    SvaraRadera
  4. Hej kära syster! Hur känns det med vikariatet? När jag ändå skriver tänkte jag passa på att marknadsföra min nya blogg där jag delar med mig av mina tankar, åsikter och livsåskådningar, främst i relation till mina låttexter; http://jonaswendin.blogg.se/?tmp=13031858

    Ha det bäst! Kram!

    SvaraRadera
  5. Kul bror :D
    Jag trivs riktigt bra. Mycket nytt att lära så huvét känns som en ballong på eftermiddagarna, men det är kul!
    Nu ska jag kolla in din blogg!
    Kram på´re

    SvaraRadera