16 mars 2015

Inplantat klart!

Då har jag varit och gjort ytterligare ett ingrepp i min kropp. Ett implantat som innehåller 68 milligram av substansen etonogestrel har placerats strax under huden. Så nu ska det dröj innan jag lägger mig under kniven igen. Det är mitt fjärde ingrepp i raden. Och visst är det inte trevligt när kniven åker fram och de börjar karva så smått i en. Men resultatet av det gör det värt det. För er som inte har koll på substansen etonogestrel kan det också beskrivas som en liten, mjuk, böjlig plaststav som är 4cm lång och 2mm i diameter. Även kallad hormonstav. 
För ni trodde väl inte att det var något annat jag inplanterade i min kropp?!
Med armen i bandage tyckte jag att jag var värd en liten belöning och stannade därför till på Netto på vägen hem och köpte dessa bedårande muggar.


Loverly!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar