8 mars 2015

Ännu inte slut på det roliga

Helgen började i fredags med en riktig fest här hemma. Det var stereo på max, folk i varje hörn och klibb på golvet.
Varför inte du var bjuden? Inte ens jag var bjuden. Det var Johan som hade fest. Men jag fick också lite fest, om än på ett annat sätt i går när jag, mamma och syrran drog till Nora på SPA.
Vi började dagen med frukostbuffe'  kl. 8:30. Vid kl. 10:00 var vi ombytta och klara för våra behandlingar. Jag började med ansiktsmassage, skalpmassage och hand och arm massage i 45min. Därefter hade jag kurbad med kanelolja och bastu på schemat. Jag avslutade mina behandlingarna med 60 min helkroppsmassage. Sen samlades vi där vi ätit frukost för lite mys med eko chokladdryck och chokladpraliner. Lagom möra i kroppen och lugna i sinnet tog vi oss till Maria Langs krog för att äta. När vi var mätta i magen köpte vi oss varsin lördags gottepåse och började rulla hemåt vid 17:30 tiden. Sen kändes det helt okej att krypa ner under täcket med kidsen och vila ögonen på melodifestivalen. En helt underbar lördag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar