2 januari 2012

Vad innehållet blir?

Då är det dax att så sakteliga börja fylla på blogginlägg från 2012. Jag kan knappt tro det, men denna blogg är nu inne på sitt fjärde år. Men bara för att det första inlägget på den här bloggen printades i början på 2009, så betyder inte det att det var min start på bloggandet. Nej, jag började tidigare än så. Närmare bestämt den 22 mars 2006 klockan 10:43:19, för att vara exakt. Då var det bloggande som rörde hästar och vår nystartade hästförening. Den bloggen är väl så gott som död, då allt sker via hemsidan numera. Några inlägg per år är väl det som håller den vid liv ännu. Jag har även haft en annan blogg, mer i berättar syfte. Den handlade om en av mina hästar. Min tanke var att lämna över den till nya ägaren när hästen såldes, för att hon skulle skriva vidare. Men så blev inte fallet.
Så till denna, "nutidens-blogg" vid namn Hemmet, harmoni, hästar och hundar. Vi får väl se hur mycket det bli av den varan. Fokus har väl flyttats lite sen starten, och de tankar jag har i mitt huvud som jag så gärna skulle vilja dela här på bloggen är av ytterligare en annan genre. Vi får se vad innehållet blir. För att få mina tankar på pränt här på bloggen krävs ett mått av lugn och ro runt mig och datorn, vilket inte alls är vanligt förekommande i mitt liv just nu. Så, som sagt, det återstår att se vad innehållet blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar