7 januari 2012

Myser runt

Igår var vi ute och åkte lite bil. Ja, egentligen så var vi på väg någonstans men vädret var så vackert att vi bara var tvungna att "ranta" lite innan den bestämda destinationen. Jag hade med mig kameran och fick se en underbar kohage. Tyvärr hann jag ta en bild innan batteriet tog slut. Men visst ser man på bilden att det var en sprakande fin dag?!
Efter en låååång omväg anlände vi till slut hemma hos Familjen Toftling i Fellingsbro. Där vi blev kvar till läggdax.
Här är minstingen i klanen Toftling, lilla rackarungen Alice. I dag bar det också iväg till bekanta. Men i dag bar det av åt andra hållet, närmare bestämt Valskogshållet. Där ligger ett stort hus på så där en 300+ kvm. Dit har nyss Calle och Johanna flyttat och i dag blev vi bjudna på tiger-prinsesstårta och en rundvandring i "slottet". Visst skulle det va härligt med yta, jag har alltid velat ha ett stort hus... Men jag får väl trösta mig med att jag inte har problem att hitta tillräckligt stora möbler som passar huset, som Johanna har :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar