2 juni 2011

Löshopp

Var med Linda och löshoppade Cardus på fm. Det är skönt att komma iväg själv, även om det än så länge bara är kortisar. Och det var ju faktiskt första gången jag var ifrån lillen utan att utföra ett "måste". För de andra gångerna jag varit ifrån honom har det varit för att sköta stallet, vilket trots att det är en härlig avkoppling faktiskt ändå är ett måste. Nu var min enda uppgift att fotta, vilket i och för sig inte gick så jättebra i det mörka ridhuset, men här nedan ses en bild på 2 fina objekt utanför ridhuset.

Linda hade med sig en fin body till lillen. Hon tyckte den passade till en unge som har socionom-morsa :)

...med texten:

Synd att jag inte hade med något till Linda. För precis som vi skulle åka fick jag veta att hon fyllde igår :0 Ajdå, vilken koll man har!

1 kommentar:

  1. Jag fick ju några fina kort!! Tusen tack för att du följde med. Kram

    SvaraRadera