20 juni 2011

Bröllopsbomb

Så var det då äntligen dax. Syster Sophia skulle få sin Emil. Och tro det eller ej men jag hittade till slut några klädpalter att ta på mig. Tullan fick sin klänning av mamma som åkte till V-ås och köpte den enda flickklänningen i mellansverige utan rosa...
Herr och fru, Man och hustru
Brudparet, bestman och Tullan :)
Jag misstänker att Tullan smakat på blommorna när det blev tråkigt i kyrkan, för hon slickade förbrilt på klänningen när det var dax att gästerna skulle fotografera brudparet på trappen...
En av många
Några gäster som fastnade på bild. Moha
Hannah, Simon och Alec
Äldst och yngst i syskonskaran.
Bruden och alla hennes syskon :)
Kvällens värdpar: Jocke och Heléne
Emellanåt fick bnrudparet sitta och softa. Här i en konversation med brudens kusin Lina.
Brudparet tillbringade en del tid på scenen, vilket även vår lilla exhibitionist oxå gjorde så fort hon fick chansen...
Här ses brudgummen,hans far och svärfar underhålla bruden med en riktig rumpdans :)

Bröllopstårta

4 kommentarer:

  1. Å vilka fina bilder och vad vackra ni var!
    Hälsa syster yster och gratta så väldigt mycket! :)

    SvaraRadera
  2. NI... du menar inte DE...?
    Det ska jag absolut göra :)
    /Dova

    SvaraRadera
  3. Nopp jag tyckte att även du var väldigt vacker också!

    SvaraRadera
  4. Å, tack kära du :D
    /Dova

    SvaraRadera