21 januari 2010

Tillbaka igen!!!

Ibland måste man prioritera här i livet. Jag har den sista tiden, ja faktiskt enda sedan mitt sista inlägg den 20 oktober, inte överhuvud taget varit inne på min egen blogg. Det beror alltså på att jag själv gjort den prioriteringen, eller bortprioriteringen... Jag har helt och fullt valt att lägga all min tid på min c-uppsats och familjens flytt. Stundtals har jag gärna tittat in här och skrivit lite om mina tankar under dessa två processers gång, men för att behålla fokus har jag avstått.
Nu är äntligen både c-uppsats och flytt färdiga och jag kan varva ner en hel del vilket säkert kommer innebära något inlägg då och då....

2 kommentarer:

  1. Härligt! Välkommen tillbaka till livet igen då! :) Titta in på min hemsida får du "se" fölis! kram

    SvaraRadera
  2. Du är en mkt klok kvinna, min vän :)

    SvaraRadera