24 februari 2015

Bara lite gott-gott

Välkommen! Om man bara kunde plocka ihop ett hem så där, lite sån och lite sånt. Då skulle ni i dag få kliva in i den här hallen om ni kom till mig. Jag hade nog i och för sig slipat trappen så den var trären och kanske målat väggarna ljusgrå eller så. Men nu var det ju inte min hall utan en hall i Helsingborg, funnen på hemnet.  
Bara så rätt! Hos Mio möbler hittade jag den här bilden. Hade det varit aningen mer färg på någon kudde, pläd och tavla hade jag köpt hela rummet rakt av!
På hemnet kan man fantisera om att äta en bit mat med goda vänner i detta mysiga retrokök i Göteborg.
Sova en natt i Linnéstaden Göteborg i detta enkla men vackra sovrum skulle jag kunna tänka mig. Även hemnet gott!
För att sedan vakna till skulle jag kunna tänka mig att ta ett morgondopp här, i Puerto Andratx, Mallorca. Men sen skulle jag så klart dra ner till stranden :)
Fast nu kan man ju inte bara plocka ihop sitt hem med lösa rum från inspirationsbilder från Mio och Hemnet. Men OM man kunde det så skulle jag bo så här, i dag.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar